18 marca 2020
Szanowni Klienci!
W związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce oraz w trosce o wspólne bezpieczeństwo, podjęliśmy szereg działań prewencyjnych:
- Zachęcamy do składania zamówień drogą elektroniczną poprzez e-mail, telefon lub poprzez platformę B2B i jednoczesne ograniczenie zamówień z odbiorem własnym. Klienci niezarejestrowani na platformie B2B mogą się na niej zarejestrować po wcześniejszym zgłoszeniu do handlowca - do czego zachęcamy.
- W naszych oddziałach wyznaczone zostaną strefy w których klient będzie mógł przebywać, złożyć zamówienie i odebrać towar.
- Sugerujemy aby po odbiór towaru stawiać się w maseczkach ochronnych.
- Zdecydowanie zalecamy płatności w formie bezgotówkowej (przelew/ karta).
- Nasi pracownicy będą do Państwa dyspozycji pod swoimi numerami telefonów i adresami e-mail i zdalnie udzielą Państwu wszelkich porad i informacji na temat zamówień i realizacji inwestycji.
W zależności od rozwoju sytuacji będziemy podejmować kolejne działania.
Przepraszamy za powstałe niedogodności. Wierzymy jednak, że podjęte kroki umożliwią nam bezpieczną dla obu stron współpracę.
Dziękujemy za wyrozumiałość!
Pracownicy i Zarząd Libra